2 steg framåt och 1 bakåt.

 
Idag kom bakslag nr: 2. 
Inte alls lika allvarligt som sist men dock så jobbigt ändå. 
Jag har alltså varit så trött idag att det är svårt att förklara och sätta ord på hur man känner sig, men kroppen har känts som bly, jag har till och med haft svårt att lyfta armarna, känts som om jag fått nån influensa i kroppen, allt bara snurrar, och man orkar verkligen ingenting. 
Jävla pissdagar!!! 
Får väl vara glad att jag hade en bra dag igår iallafall.
Det gäller att vara glad för det lilla;) 
 
Idag har åtminstone mina tyger åkt fram igen, för denna sommar kommer jag väl inte bara att vara kortisonsvullen och flintis som förra sommaren utan jag ska väl även strålas på det utsatta stället och måste då i sin mening även skydda min stackars lille skalle, och vad då bättre än att göra detta med lite fina tyger som jag köpte men dock inte gjorde så mycket av i fjol. 
Men nu har ju ordet scarves/sjal fått en helt ny innerbörden för mig, nu är det ju inte bara nåt som döljer "flinten" längre, utan det ska även skydda ärren och mot solens starka strålar, så jag kommer väl behöva bära nånting dagligen på huvudet som skydd antar jag. 
 
Jag har iallafall en del tyger och en del idéer så vi får väl se vad vi kan komma fram till, det viktigaste för mig är att det är så enkelt och luftigt som möjligt iallafall. 
Det kommer ju bli varmt som det är ändå. 
Det är ju trots allt svensk sommar. 
//Bex 
 

Kommentera här: