Man blir knappast bortglömd iallafall;)

Rysligt värre:)
 
Ja och idag ringde min sköterska för att försäkra sig om att min läkare hade ringt mig igår och att allt som nu stod i min journal stämde. 
Min sköterska (vars namn är Linda) såg även att remissen till kardiologen redan gått iväg så hon trodde inte det skulle ta så lång tid innan jag blev kallad. 
Men jag antar att dom måste agera snabbt i detta fall för jag kan nog inte gå utan mediciner nån längre tid.
 
Man behöver verkligen inte känna sig bortglömd, hur illa man än kan tycka om sjukvården och vårdcentralerna är så väger det här verkligen upp för det. 
Becca säger precis samma sak, man blir liksom tagen på största allvar, men så är ju vi relativt unga och har fått bra läkare/sköterskor oxå så självklart är ju det en avgörande faktor. 
 
Men nu hoppas jag bara på att utredningen på mitt hjärta går fort så jag kan börja med någon slags medicin igen, för självklart känns det lite skrämmande att gå utan medicin helt och hållet. 
 
Men nu skiter vi i det och tar en läskig helg med mys, godis och halloween. 
Och då vi inte gör nån jättestor grej av halloweenfirandet här hemma så har vi fått upp lite spindelnät och döskallar iallafall.
Mysfaktor;)
//Bex 
 
 
 

Kommentarer:

1 Carolina Thoor:

Vilken mystisk och härlig bild! :D

Svar: Tack, ja kandelabern gjorde sig verkligen bra med lite spindelnät på sig;)
Bex

Kommentera här: