Dans, skoj och en borttappad röst;)

 
Japp då har man sett E-Type oxå. 
Och då jag lyckades att få till allt så jag faktiskt kände mig bekväm igår så kunde jag slappna av och ha så jädra roligt, det skrattades, dansades och firades till fullo. 
Jag sjöng och stoja så mycket att jag till och med tappade rösten emellanåt, men det var de värt.
Idag är man dock lite sliten, känner mig lite trött och väldigt ansträngd i rösten men det är ju inte så konstigt för min röst har inte varit ok på flera dagar, så egentligen var det väl kanske inte så genomtänkt av mig att gå på fest igår då jag knappt hunnit bli frisk från influensan (eller vad det var) som jag hade tidigare i veckan men ibland får man faktiskt följa sitt hjärta och vilja istället för att vara smart och lyssna på hjärnan. 
Och jag behövde detta som en uppvärmning inför veckans alla prover, behandlingar och möten. 
Man måste få ha lite roligt emellanåt för att orka med allt allvar i vardagen. 
 
Och jag får så mycket positiv peppning av det här gänget eftersom vi inte träffas så ofta, så jag blir alldeles varm. 
Och det syns på deras beteende och ansiktsuttryck hur impade dom faktiskt är utav mig/oss som tampas med det här dagligen och ändå försöker funka som en helt "vanlig" familj. 
Men det är ju faktiskt just det som får oss att klara vardagen så bra som vi gör, att vi försöker leva som en "vanlig" familj. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Vi passerade varandra ett par gånger på Old Gold. Du såg så pigg och fräsch ut. 😊 Och fina bryn!! Vart var det du hade gjort dem?
Mvh Catrin

Svar: Oj då tack så mycket😉Dom är gjorda hos en tjej som heter Nancy och nu sist var hon på hypnotic eyes.
Kram kram
Bex

Kommentera här: