Wow, vilken grej😀

Idag hände nåt för mig väldigt stort, jag har nämligen på omvägar av alla som läst och delat min blogg blivit uppmärksammad av självaste cancerhjälpen.
Det är alltså en kille som läst min blogg via Becca som i sin tur känner/varit i kontakt med en kvinna på cancerhjälpen som nu alltså jag själv har varit i kontakt med. 
 
Kvinnan i fråga vid namn Yvonne tyckte att jag skrev så bra och att jag tog upp väldigt relevanta saker som har med sjukdomen att göra men oxå allt runt om sjukdomen, så som ekonomin, familjen och jobb med mera. 
 
Så Yvonnes fråga var nu om det fanns nåt intresse från min sida att lägga ut min blogg på cancerhjälpens hemsida så att människor som är inne på cancerhjälpens hemsidan kan länkas vidare till min blogg vid intresse. 
Yvonne menade på att det behövs nåt positivt och uppiggande på deras hemsidan som folk även kan ha nytta av vid behov. 
 
Förslaget som Yvonne hade var att jag skulle skriva några rader om mig själv som läggs ut på cancerhjälpens hemsida för att sen ha en länk nedanför texten där man direkt kommer till min blogg.
Men eftersom att ingen av oss är någon hejjare på datorer och hemsidor så får vi ta hjälp av någon som kan och som jobbar med detta. 
Men nåt i den stilen var det väl tänkt iallafall. 
 
Alltså jag kan inte beskriva med ord hur glad jag blir över detta. 
Det är en sån enorm ära för mig att bli uppmärksammad på detta sätt, min lilla dagbok liksom där jag skriver ner mina tankar och känslor, visserligen en del fakta oxå men i det stora hela handlar det ju om mig och mitt liv. 
Helt otroligt att folk verkligen bryr sig om det. 
 
Stort är vad det är och glad är vad jag blir😀
 
Nu laddar jag för det skelettstärkande imorgon och vad sköterskan och läkaren kan ha kommit fram till. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Sandra Vulkan:

Åhh va roligt för dig!! ❤ Är dock inte förvånad, du skriver väldigt bra med din positivitet mitt i allt det jobbiga. Kramar

Svar: Tack vad snäll du är;) Kram
Bex

Kommentera här: