En riktig skitdag.

Bläää, igårkväll gjorde biverkningarna sig påminda igen när jag var hemma hos Becca, jag började frysa, få huvudvärk och vaderna började krampa på mig. 
Att jag får kramp i vaderna är något nytt fenomen, jag har bara fått det en gång tidigare och det var sist när jag tog behandlingen som mixar antikroppar och skelettstärkande. 
Då fick jag så ont att jag knappt kunde stå upp, men denna gång tog jag tabletter i tid så nu fick jag inte riktigt lika ont, men att komma ur sägen dagen efter det krampar i vaderna är ett rent helvete, de flesta av oss har säker vaknat på natten av att ena vaden krampar och man vet inte vad man ska göra eller ta vägen, lite den känslan får jag i vaderna fast inte riktigt lika stark, men denna kramp avtar inte som kramp brukar göra utan den håller i sig upp till ett dygn. 
Idag har jag även som en rejäl träningsvärk i ryggen oxå, på sidorna av ryggraden liksom, men man kan ju få led och muskelvärk av medicinerna så jag misstänker att det är precis det jag åkt på. 

Usch vad jag känner att jag klagar, här är jag nyss hemkommen från en underbar semester med familjen i Spanien och så dröjer det inte många dagar tills man börjar klaga igen.  
Och tro mig när jag säger att jag inte vill vara den som gnäller och klagar, det är därför jag försöker hålla mig hemma när jag mår som sämst, det är liksom lite svårt att dra på ett leende och mörka hur man egentligen mår, men eftersom att detta är som min "dagbok" så är det här jag ältar och beklagar mig. 
Jaja det blir nog bättre när biverkningarna släpper. 
 Nu blir det fredagsmys med familjen på det gamla hederliga sättet, det vill säga godisskålen och soffhäng med idol på tv:n 
//Bex  

Kommentarer:

1 Nina:

Jag krampar grymt i vaderna och i ryggmusklerna. Magnesium hjälper absolut, även värskeersättning och mängder av vatten ett par dagar ❤️

Svar: Ok, Då ska jag ta resorb nästa gång jag tar behandling.
Det hade jag faktiskt inte en aning om så det tackar jag för😉❤️
Bex

Kommentera här: