Ogillar trånga väntrum.

Man kan inte säga annat än att det är väldigt fint med snö.  (null)
Nu så här sista veckan innan jul när man vanligtvis har massor att göra, så som handla mat och fixa de sista julklapparna, just den veckan ska jag så passande till sjukan och ta prover, jag ska till onkologen i Linköping och få behandling och sen har även både jag och Linnea tandläkartider denna veckan oxå, men det ska nog lösa sig. 
Började dagen med att gå upp till sjukan för att ta prover, och satan vad folk det var där, det var 10 nummer före mig och när jag satt mig välde det in ungefär lika många till😱
Alltså för det första ogillar jag verkligen trånga väntrum, känner mig fruktansvärt obekväm och stressad, sen känner jag oxå hur tiden bara springer iväg, jag hade inte i min planering att jag skulle sitta i ett väntrum i en timme. 
Men det var vad jag fick göra, så sen var det bara att skynda hem och borsta fram bilen så jag kunde ge mig iväg för att handla.
Och jag som även hade Liams vägg att måla oxå, jädrar vilken hektisk dag detta kom till att bli innan vi tillslut skulle åka till borgsmohallen för att ha avslutning med innebandyn. 
Men allt hanns med och nu är Liams vägg målad för sista gången. 
Nu ska alla möbler bara ställas på sin rätta plats oxå och där har jag och Liam inte riktigt kommit överens om hur det ska möbleras. 
Nu är det inte för att hans rum är litet utan snarare för att rummet är ganska stort och han vill ju ha så mycket golvyta som möjligt till att kunna ha ett mål så han kan trixa med boll och klubba. 
Men vi kommer nog fram till något bra när tiden finns, imorgon ska jag ju till Linköping så möbleringen får bli ett senare projekt😉
//Bex 

Kommentarer:

1 johan:

Många av dina bilder är väldigt bra fotograferade. Som denna vinterbilden! Mycket fint.. Vad duktig du är!

Svar: Oj, tack så mycket.
Blir jag glad😉
Rebecca Bernhard

Kommentera här: