Jag är så bra på att hålla mig aktiverad.

I detta lilla utrymme finns allt från kläder och skor till frönas spel och pyssel.
Nu är åtminstone golvet tomt så att man kan gå där inne😱 (null)
Det är väl helt otroligt att det alltid finns nåt att göra här hemma, har man inte tvätt och städning på schemat så finns det så mycket annat. 
Jag hade även tänkt starta ett projekt i garderoben, det har varit en sådan tokig oordning där inne och det har blivit det där utrymmet som dom flesta av oss har där man bara slänger in all skit och stänger dörren, men då vi varken har tvättstuga, garage eller nåt extrarum så blev det garderoben. 
Men vi skulle verkligen behöva ha lite ordning där inne då vi är i behov av ytan så det är nu nästa projekt som jag kommer starta. 
Det är mest rivning och organisering så det är ju inget som kommer att kosta oss några stora summor, plus att golvet vi ska lägga där inne redan finns då det blev över när vi la om golvet i kök och hall vid inflyttningen. 
Så det känns som att det inte kommer bli så jättejobbigt eller ta nån jättelång tid. 
Men det slutar väl som vanligt att jag har tagit mig vatten över huvudet och mackes kusin Stoffe får komma hit för att styra upp det som jag trodde att jag/vi skulle klara av själva.
I mitt huvud så ser det liksom inte så jättesvårt ut.🤪
Egentligen var det ju köket som jag ville göra om härnäst, men då vi inte har dom enorma summorna som det kostar att göra om ett kök och i våran situation kommer vi inte kunna spara ihop till det heller just nu, så då släpper jag det för tillfället tills vi vinner stort på lotto😆
Så imorgon blir det en sväng till Ikea för att få några tipps, knep och inspiration till mitt nya projekt. 
Jag ska ändå till Linköping för medicin imorgon så vad passar väl bättre än att ta en sväng till Ikea då. 
//Bex 

Kommentera här: