Svårt att hålla sig vaken.

(null)
Jahopp då var det dax igen, på med huvudställningen och in i röret bara. 
Det var magnetröntgen som stod på dagens schema och som vanligt hade jag väldiga problem med att hålla mig vaken, dom första 10 minuterna går bra men sen så börjar jag att dåsa till och vaknar om vartannat i panik och tror att jag har rört på mig, jag vet att jag ryckte till åtminstone en gång i benet och en gång i armen när jag började gå in i drömmarnas värld men det var ingenting som syntes på röntgen iallafall så jag behövde inte ta om några bilder, så nu är det bara att vänta på svaren som kommer med läkarbesöket dagen innan midsommarafton, så det vore ju tråkigt om dom inte var bra, men jag känner inget onormalt i kroppen så det blir nog goda besked hoppas vi på✊🏼✊🏼

För övrigt så har jag börjat kunna göra en liten liten inbakad fläta utav det hår som jag har mitt på hjässan. 
Det kanske inte är jättesnyggt men så praktiskt när det blåser ute eller när vi är iväg och badar. 
Då behöver jag inte vara lika orolig över att mitt flint ska lysa igenom när jag kliver upp ur vattnet. 
Alla sätt är bra förutom dom dåliga😉
(null)
Fiskbensfläta på Linnea och inbakad på morsan.
//Bex 

Kommentera här: