Oj vad mitt IQ ökade🤓

(null)
Ja då hade det blivit dax att gå och hämta mina glasögon idag då, och jag kan ju inte säga att jag känner mig speciellt snygg i dom, men satan vad smart jag ser ut, jag bara känner hur min hjärna börjar arbeta när bågarna kommer på🤓
Med tanke på att jag typ har IQ som en blåst blondin så kanske jag kan komma undan nu med att bara sitta tyst och se smart ut.😂😂

Och med tanke på mitt IQ så undrar jag vad det är för j@vla stolpskott som bestämt att det ska ligga kvar en jordhög mitt på skolgården efter dom byggde upp barackerna. 
Alltså vem som helst fattar väl vad som händer med jord när det regnar och blir blött, det behöver man inte jättehögt IQ för att klura ut. 
Och att sedan lista ut vad som händer om man släpper ut en drös 6-7 åringar i gyttja, ja det är ju inte så att dom håller sig därifrån. 
Ja jag behöver väl inte gå in mer på vad jag tycker om detta😡

Nu laddar vi här hemma för en helg med sjukt mycket innebandy. 
Båda ungarna har matcher både lördag och söndag så vi vet iallafall vart vi spenderar våran helg. 
//Bex  (null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Snygg och smart tjej.

Svar: 😍tack
Rebecca Bernhard

Kommentera här: