Skulle slappat om jag hann.

(null)
Idag har det hänt en hel del här hemma vill jag lova. 
Imorse kl 08 stod det hantverkare innanför tröskeln beredda att riva våran dusch för att sätta upp en ny fin duschvägg samt duschslang. 
Det blev superfint men vi har inte kunnat duscha i den än då silikonet måste härda först. 

Ungarna har sen varit iväg på olika håll, Linnea följde med grannarna Bettan och Rolle ut till landet och hästarna som hon älskar att göra medan Liam följde med lagkamraten Svante till busfabriken. 
Så jag har ju fått ett antal timmar för mig själv så att jag kunnat vila och lata mig lite, och det hade jag gjort oxå om jag inte hade haft så väldigt mycket att göra. 
Behövde dels tvätta så tog en tvättid i tvättstugan och sen har containern kommit som vi i föreningen har bekvämligheten att använda, så jag har plockat ihop lite som jag varit och slängt, sen var tanken att jag även skulle rensat i förrådet oxå men det hanns liksom inte med så det får vi ta imorgon eller på fredag. 
För nu så här på onsdagskvällen ska jag och Becca unna oss en bio, det är liksom sluttampen på min födelsedagspresent, nu var det ganska länge sedan jag fyllde men vi har liksom väntat på den rätta filmen, och förhoppningsvis så är "The girl in the spider’s web" lika bra som dom föregående filmerna i serien med Lisbeth Salander har varit. 
//Bex 

Kommentera här: