Stolt morsa.

(null)
Idag är man mäkta stolt morsa vill jag lova, Liam hade sitt första sammandrag med innebandylaget i Skärblacka, vi hade inte så höga förväntningar eftersom dom aldrig spelat match förut men jädrar vad duktiga grabbarna var tänkte jag säga men så har dom ju faktiskt en tjej med i laget oxå och hon briljera i målet, dom hade 4 matcher varav 3 utav dom slutade oavgjort och den 4:e vann dom. 
Det är inte illa pinkat för att vara premiär i matchsammanhang. 
Nu räknar man ju inte mål när dom är så här små men det blir ju ändå att man som förälder sitter där på läktaren och håller koll, och ungarna är precis likadana, men som vi alla föräldrar var överens om så var ungarna otroligt duktiga och vi var alla väldigt stolta.
Och sen kan jag ju inte låta bli att vara lite extra stolt över min son som gjorde mål och även var riktigt duktig den matchen han stod målvakt. 
En riktigt bra start på hanns innebandykarriär😂

Och imorgon är det Linneas tur då vi ska till Mjölby och ha sammandrag med tjejerna. 
Två dagar fyllda med innebandy men inte mig emot då det är riktigt rolig sport att titta på, man sitter spänd på läktaren som om det skulle vara ett VM.
Men så blir det väl när det är ens egna barn som spelar. 
//Bex 

Kommentera här: