Medicin och kartonger.

(null)
Idag hade det blivit dax för min behandling i Linköping igen, påfyllning av lite mediciner men fortfarande tar jag inga gifter😉
Så jädra skönt att ändå få må bra efter behandlingarna och kunna leva ett drägligt liv, så då passade väl vi (jag och mamma) efter min behandling på att åka till Ikea och köpa fåtöljer som jag haft såna problem med att välja. 
Men nu har jag äntligen bestämt mig så nu har vi åtminstone kartongerna hemma i vardagsrummet, men mycket mer har vi inte hunnit med, så då vet jag vad jag har att göra imorgon och det kan faktiskt vara skönt att få sätta ihop möblerna i lugn och ro, det kan ju liksom ploppa ur en och annan svordom ur munnen när man ska bygga ihop möbler så det är väl inte jätte barnvänligt kanske. 
Dessutom började jag nu på kvällen att må lite illa och få ont i huvudet så orken liksom bara försvann. 
Så får samla nya krafter och komma igen imorgon. 
//Bex 

Kommentera här: