God mat, fina tänder och redo för fest.

(null)
Fredag och idag var barnen tillbax i skolan igen, fortfarande med lite onda halsar men det kan ju hålla i sig hur länge som helst och dom kan ju inte vara hemma i två veckor bara för det, dom har ju ingen förkylning eller feber förövrigt. 
Det är säkert fläktar och AC som används flitigt nu de senaste dagarna som oxå bidrar till halsont. 
Linnea har dock oxå ont i huvudet från och till men vi väntar ju på tid hos ögonläkaren. 
Själv fick jag mig en genomgång av mina tänder då jag idag besökte tandläkaren och trot eller ej så har jag väldigt bra tänder som jag uppenbarligen sköter väldigt väl. 

Kvällen spenderades hemma hos Ida och Kim där vi grilla, hade fredagsmys och kollade på "fångarna på fortet"
Bra uppladdning inför morgondagen då det ska ställas till med fest, föreningen vi bor i fyller 50år och det måste ju firas med en ordentlig jubileumsfest. 
Det kommer bli aktiviteter av alla de slag, musik, tipspromenad, lek mm, det kommer även bli middag till kvällen. 
Jag tror det kommer bli en riktigt lyckad och rolig dag för alla inblandade. 
Och jag lär nog behöva en riktig vilodag på söndag, tråkigt bara att Macke ska iväg hela dagen så med fröna hemma lär jag väl inte få mycket vila har jag en känsla av😬
//Bex 

Kommentera här: