Som en gris i öknen.

(null)
Näe men vi valde väl att åka till Kolmården med svägerskan Jenny och kusiner m.f idag då eftersom att jag inte trodde att det skulle bli något badväder, men det fick jag ju bittert ångra då det blev så varm att jag kände mig som en gris i öknen, jag antar bara att grisar inte trivs där😂
Jag råkade även gå förbi ett fönster när det blåste till och fick se min spegelbild där håret stod åt alla håll, jag hade inte frissat mig för blåsväder så jag sprang in och köpa mig en "coca cola bandana" som jag knöt runt huvudet för att försöka hålla kalufsen på plats. 

Det som var bra var att det inte var så mycket folk på Kolmården idag och därför inga köer någonstans, vi kunde åka karuseller och linbana utan att behöva stå i kö och nere i lagunen kunde vi stå och leka med delfinerna genom glaset utan att det var en massa folk. 
Så det var väl i och för sig värt det. 
Sen fick vi ju faktiskt se ett riktigt kändispar idag oxå, Henrik "Z" Zetterberg och hans fru "Robinson" Emma strosade runt på Kolmården, hade det inte varit för att jag kände igen Emma så hade jag aldrig uppfattat att det var Z som var där, han kamouflerar sig väldigt bra in i mängden i hur killar över lag ser ut idag, mycket skägg, keps och solbrillor. 
Så i det stora hela har vi haft en kanondag. 
//Bex 
(null)
Nämen vem är det som döljer sig i bakgrunden ?!?

Kommentera här: