Bus eller godis 👻

(null)
Ja den här veckan går ju som smort, ungarna har kompisar att leka med hela tiden, dom har idag spökat ut sig och gått "bus eller godis"både här och hos kompisarna så godis har dom nu så att dom klarar sig åtminstone den här helgen😂
Idag har vi då oxå äntligen träffat våra gamla grannar Johanna med barnen på en fika ute i Lindö, Olle hann vi tyvärr inte att träffa då han liksom Macke jobbade, men vi ska försöka få till en taco-kväll framöver när alla är lediga. 
Imorgon blir det nog premiär med skridskorna för denna säsong, jag tänkte väl själv inte fara ut på isen men fröna är väldigt sugna. 
Det är nu det är dax att börja ta fram "vintergrejerna" skridskor, vinterkängor mössa och vantar mm, snart är det väl även dax för termobyxorna oxå. 
Längtar i och för sig tills man kan dra på sig skidorna och bege sig upp i backen, jag bara älskar att åka alpint och då jag inte åkt nånting under dessa år jag varit tillsammans med Macke så är jag superglad att jag förra året fick både Macke och mina frön att börja gilla utförsåkning. 
Och är det något som jag är glad över att kunna göra och som jag hoppas på att komma kunna göra livet ut så är det att just åka skidor.
//Bex 

Kommentera här: