Inte jättepepp på veckan.

(null)
Måndag och en ny vecka har börjat och nja jag är väl inte jättepepp inför denna veckan. 
Det står mycket på schemat och allt är ju inte lika trevligt som denna kvällen då jag har varit och träffat några av föräldrarna till Linneas klasskamrater då man som förälder är med i en trivselgrupp för att se till att barn och föräldrar lär känna varandra och trivs helt enkelt. 
Man är med i trivselgruppen i en termin innan uppdraget går vidare till nästa föräldrar på listan. 

Imorgon har det blivit dax för mitt/vårt läkarbesök, jag är skitnervös samtidigt som jag ändå vill tro att allt ser bra ut och att jag mest inbillat mig att jag har haft mer ont än vanligt, jag vet att jag är totalt maktlös i vilket fall som helst men är det nåt som jag inte vill så är det att börja med cellgifter igen, jag som har mått så bra nu utan en massa gifter i kroppen och jag vill inget hellre än att få fortsätta göra det. 
Jobbig vecka och dessutom så har Ica börjat med sin rosa bandet reklam oxå och den kunde jag ju inte se utan att få tårar i ögonen, den blir ju så väldigt påtaglig i samband med att jag är inne i en känslig period nu oxå. 
Men det är väl helt normalt att sitta och böla till en reklamfilm🤪
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hoppas det blev ett bra läkarbesök.

Svar: ❤️
Rebecca Bernhard

Kommentera här: