Slutet är nära.

(null) Sista dagen på året är på ingång och vi tänkte att vi skulle fira den genom att avnjuta en god middag i goda vänners sällskap, familjen Trygg och Becca närmare bestämt. 
Nu hoppas vi på att nästa år 2021 blir bättre och att vi kan gå tillbaka till ett normalt liv igen, att vi kan börja umgås normalt, att man kan röra sig fritt och slippa blickar eller kommentarer om att man gör fel och hur man bör göra/tänka. 
I januari har jag även en rivstart med röntgen, behandling och läkarbesök, jag har redan fått tid till allt så jag vet hur jag ska starta det nya året, men det är väl lika bra att få det överstökat direkt. 

Idag körde vi säsongens premiäråk på skridskor, eller rättare sagt barnen gjorde det, jag och Macke stod bredvid som moraliskt stöd och hjälpte av och på med skridskorna, det räckte gott. 

Nu blir det årets sista seriekväll för mig och Becca. 
Nötterna är framme och serien "your honor" är laddad på tv:n så nu kör vi. 
//Bex 

Kommentera här: