Grattis till mammorna.

(null) Grattis till dagen alla mammor❤️
Själv tycker jag att det är en fin dag då man kan tänka och uppskatta sina mammor med lite extra kärlek och kanske mysa till det något men jag är ingen som vill ha dyra presenter och grejer, jag vill definitivt inte att mina barn ska gå och spendera pengar, det är bättre att dom sparar sina pengar till nåt som dom vill ha eller göra istället. 
Jag vill hellre bara ha kärlek och uppskattning av mina barn det betyder så mycket mer.
Dagen till ära så samlades vi i familjen/släkten ute hos svägerskan Jenny i Svärtinge för att käka grillad hamburgare och mysa i det underbara vädret och ha en fin morsdag med många lekande barn som stormtrivdes när vattenspridaren kom fram.
En perfekt dag för en stolt och glad morsa. 
Imorgon börjar en ny vecka och även en ny månad, det är redan juni och nu är vi inne på slutspurten innan frönas sommarlov börjar. 
//Bex 

Kommentera här: