Aldrig tillåtit mig brytas ner.

(null)

Alltså vad fasiken händer, denna jädra Coronaskiten kommer aldrig gå över. 
Det är så sjukt att vi nu på 2000-talet ska åka på en jädra pandemi som är som pesten. 
Det är så jädra tröttsamt när dom idag kommit ut med nya rekommendationer/restriktioner igen om att man ska undvika allt i stort sätt. 
Jag blir tokig.
Varenda människa blir ju påverkad av detta men alla upplever vi denna skit på olika sätt och påverkas även olika. 
Jag menar absolut inte att jag påverkas värre än någon annan men däremot så är jag nog rent psykiskt inte jätteduktig på att tackla denna situation, jag har redan en skitsjukdom att konstant strida mot och för att på bästa sätt göra det så måste jag hålla igång, jag behöver få gå och träna, jag måste stärka min kropp, jag klarar inte av att sitta hemma om dagarna och tycka synd om mig själv, jag måste ut och göra saker, starta nya projekt mm, det är mitt sätt att motverka att hamna i en depression. 
Jag får ständigt höra hur stark och vilken kämpe jag är men det är ju oxå för att jag aldrig tillåter mig brytas ner, jag tillåter inte mig själv att sitta hemma och må dåligt och deppa ihop, men vad f@n ska man gör nu? 
Jag har inte ens ett arbete så att jag kan jobba hemma. 😩
Så är man inte deprimerad så lär man ju bli det nu. 
//Bex 

Kommentera här: