Riktig vårfeeling.

(null) Då var sportlovsveckan slut för denna gång och den avslutade vi med en liten promenix i Vrinneviskogen med svägerskan Madde och Filippa medans grabbarna var och spelade den väldigt hypade racketsporten paddel. 
Efteråt blev det korvlunch och fika ute i solen på gården. 
På eftermiddagen lämnade vi bilen på parkeringen och tog istället fram och pumpade däcken på våra cyklar och tog oss en cykeltur till affären. 
Här kan vi snacka att vi fått riktiga vårkänslor idag, lite häng på balkongen som nu är rensad hann vi med det oxå. 
Imorgon börjar en ny vecka då fröna återgår till skolan och jag tänkte försöka mig på ett träningspass igen i veckan efter coronan. 
Jag blir så trött på att min träning ständigt avbryts av olika anledningar, missar man några veckors träning så förlorar man så mycket och det är tufft att komma igång igen men nu måste jag göra ett försök. 
//Bex 

Kommentera här: