Nu ska det vandras.

(null)
Nu har det blivit lite svalare efter en väldigt varm helg. 
Då Liam var ledig i torsdags så blev det lite bad för oss i värmen. 
I fredags körde jag mitt spinningpass för Anna (chefen) så att jag skulle få lite feedback inför licensieringen, och hon var nöjd med det mesta men det är en lite större detalj som jag måste ändra på och det är mitt "manus", snacket helt enkelt. 
Jag punchar lite för hårt och gör mina uppförsbackar alldeles för jobbiga, jag vill ju gärna lägga på mycket motstånd och behöva kämpa rejält så att det svider i låren för att komma upp till toppen, men det ska jag inte förmedla i ett softpass🙈
Gör om och gör rätt, kommer använda samma musik men bara förmedla en annan känsla, så istället för en galen brant backe där du får trycka på ordentligt och med andningen högt upp i bröstet så får det istället bli en lätt lutning med skön och behaglig känsla. 
Det blir nog bra tillslut🤪

På fredagskvällen drog vi ner på stan och kolla matmarknaden som besökte augustifesten. 
Det är väldigt mycket olika färger och lukter, vissa helt underbara andra mindre underbara som typ osten den luktar så bedrövligt illa🙈

Nu så här på söndagskvällen så har vi packat Linneas väska inför morgondagens vandring som hon ska göra med skolan. 
Vandra två dagar och sova i tält, det blir en upplevelse de. 
Tur att man har friluftsmänniskor som Klasen i vår bekantskapskrets som man kan låna utrustning av😉
//Bex 

Kommentera här: