Upp till bevis🙈

(null)
Ja då har jag fått tid för licensiering nu då och jädrar vad nervöst det är. 
Jag kommer att köra ett testpass nu på torsdag och sen ska jag ha licensieringspass på måndag då jag ska bli filmad och när jag även står på schemat så passet är alltså bokningsbart för alla Friskismedlemmar🙈
Det gör det ju absolut inte ännu mera nervöst. 
Ja nu är det bara att gå igenom passet i huvudet om och om igen så att det sitter på måndag. 
Men som Anna sa ’det är bara att riva av plåstret och få det avklarat’ 

Idag på eftermiddagen kom Linnea hem från vandringen, hon var trött och sliten men det verkar som dom ändå haft trevligt, det hade inte blivit så många timmars sömn i tälten så vi får väl se hur pigg hon är i morgon bitti när det är dax att gå till skolan, har en känsla av att hon kanske inte kommer att vara på sitt bästa humör😉
//Bex 

Kommentera här: