Varm dag på Kolmården.

(null)
Ja då har vi haft en varm men trevlig dag på Kolmården djurpark. 
Vi drog med oss min faster Monica på lite äventyr så hon skulle få komma från stan ett tag och hon var supernöjd, och det var ju faktiskt hennes förtjänst att fröna fick vinst på choklad/chipshjulet då det var Monica som tryckte på knappen som stannade hjulet. 
Och jag menar då vi inte betalat nåt inträde till parken heller eftersom att pappa/morfar Håkan jobbar där och hade fribiljetter så blev det ju verkligen vinst😉
Jag vågade mig även upp i delfinexptessen (bergochdalbana) med Kim vid min sida som stöttepelare som efter den traumatiska upplevelsen försökte få med mig att åka wildfire, som är minst 10gånger värre 😱hur tänkte han då?
Roligt hade vi iallafall och galet fina djur är det ju i parken, delfinerna är ju verkligen nåt alldeles extra så det är ju tråkigt att dom kommer försvinna. 
//Bex 
(null)

Kommentera här: