Iväg på äventyr.

(null)
Ja då var fröna tillbax i skolan igen efter en veckas sportlov, och jag kan återgå till mitt vanliga schema där jag börjar dagen med ett träningspass. 
Vi avslutade dock sportlovsveckan med att gå på bio och titta på "Sing 2" barnsliga som vi är, Liam hade hellre tittat på Spider-Man men det var 3röster mot 1, så Liam hade inte så mycket talan, han härdade ut iallafall. 

Den kommande veckan är verkligen fullbokad, det är träningar för alla i familjen, jag har möten, jag ska till tandläkaren och sen så på torsdag drar jag iväg på äventyr. 
Jag ska till nån kursgård utanför Stockholm för att gå på den första fysiska utbildningen med Friskis.
Jag är redan nu nervös, jag känner ju ingen och vet inte ens vilka som ska dit😬
Jag vet att vi kommer att träna och göra övningar, lära oss om träning och kroppen men mycket mer vet jag inte. 
O.M.G vad har jag gett mig in på. 
Det blir spännande. 
//Bex 

Kommentera här: