Tvära kast bokstavligt talat.

(null)
Från spinningcykel till sjukhussängen och sen fiske på det idag, här är det tvära kast bokstavligt talat😂 men det är ju inget främmande för mig då jag liksom har blivit van, det är så mitt liv ser ut och alltid kommer att göra, som tur är så är ju behandlingen som jag tar nu ganska flexibel så jag kan ju flytta behandlingen framåt eller bakåt nån dag, egentligen var det behandlingsdag i tisdags  men flyttade fram den till onsdagen så att jag kunde köra mitt "testpass" i tisdags. 
Men idag så blir det fiske för hela slanten, vi kom till sjön vid 10:30 och är fortfarande här🤪
Är det nåt som inte fröna blir uttråkade av så är det just fiske, shit vad dom har tålamod då helt plötsligt, och det hör ju inte till vanligheten. 
Så att jag njuter till fullo av denna stund. 
//Bex 

Kommentera här: