Debuten är nu avklarad👏🏻👏🏻

(null)
Ja igår var jag i Linköping på behandling och idag var det debut på mitt egna spinningpass som en licensierad ledare, klockan 10:00 i förmiddags satt jag på cykeln med näst intill en fullsatt sal med motionärer som var nyfikna på den nya ledaren, det var sååå nervöst men oxå väldigt kul/spännande att få träffa alla dessa glada motionärer och faktiskt få se dom framifrån för en gång skull😂
Det kändes riktigt bra, mitt snack kan bli bättre och det kommer det att bli med tiden men jag fick så mycket fina komplimanger och snälla kommentarer om min musik, min tydlighet och driv. 
Alltså man växer ju flera meter av alla lovord. 
Så nu får vi se hur många som bokar sig till nästa onsdag, bara hoppas på att det inte blir tomt i salen😉
Men först så ska jag ju köra ett pass på måndag eftermiddag då det är helt andra motionärer som kommer vara på plats så då kommer det nog vara nervöst på nytt🙈
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Wow,stort grattis. Vilket jobb du lagt ner. Bra jobbat!!!!!

Svar: Tackar tackar🙏🏼😀
Rebecca Bernhard

Kommentera här: