Inga undanflykter.

(null)
Jamen då var det fredag igen och en trevlig helg att se fram emot.
Vi ska ju fira Linnea på söndag eftersom att hon på måndag blir tonåring. 
Herregud 13år, att det var så länge sedan jag var gravid med den lilla tösen🙈

I veckan körde jag mitt spinningpass igen och det känns bättre och bättre för varje gång, och i onsdags så fick jag mig en utmaning oxå då det kom en kvinna som inte kört spinning på flera år och som dessutom var engelsktalande, men det gick ju bra att förklara på lite knackig engelska hur man ställer in cykeln, men passet körde jag på svenska rakt igenom😉
Även ett par av mina svärföräldrars grannar va där, dom har ju pratat mycket med svärföräldrarna genom åren och följt min sjukdomsresa på avstånd så när jag pratade lite med kvinnan innan passet så förklarade hon hur roligt hon tycker det är att jag mår så bra och är där jag är idag och att hon kommer ihåg hur ledsna mina svärföräldrar kunde vara när det va som värst. 
Sen tyckte dom även att Challe och Eva borde följa med och köra ett pass nu när svärdotter ändå blivit ledare och allt, man får ju faktiskt en prova-på-vecka gratis på Friskis så då finns det inga undanflykter😂😂
//Bex 

Kommentera här: