Vem kunde tro nåt sånt?!?

(null)
Alltså idag tänker jag vara självgo och säga att fy fan vad jag är bra🥰
Idag fick jag telefonsamtalet från Anna som sköter licensieringen och jag blev godkänd som spinninginstruktör, och inte bara det utan jag fick jättemycket fin feedback, vi gick igenom mitt spinningpass låt för låt och hon förklarade hur jag som ledare upplevs, vad som var positivt och vad jag behöver tänka på, hur passet var uppbyggt och om jag "leder" det rätt, om jag fick med allt som måste vara med, uppvärmingen, nedcykling, stretch mm. 
Och Anna hade inte mycket att klaga på överhuvudtaget, jag fick så mycket positivt sagt till mig att jag nästan blir lite generad. 
Och för mig betyder det så mycket att faktiskt kunna utföra nåt sånt här och oxå vara duktig på det. 
Alltså efter allt som jag gått igenom, alla cellgifter som runnit igenom min kropp, biverkningar, operationerna, strålning, galet mycket mediciner, svullnad, sjukhusbesök med dåliga besked, efter allt det och mer därtill så står jag här idag och blivit godkänd spinninginstruktör, det trodde man verkligen inte för ett antal år sedan.  
Så ja jag kan säga att jag är jädrigt stolt över mig själv utan att skämmas. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Grattis!🎉

Svar: Tack🙏🏼
Rebecca Bernhard

2 Anonym:

Grattis!🎉

3 Anonym:

Grattis!🎉

4 Anonym:

Så jäkla grym du är! Grattis 🎉👏🏻

Svar: Tackar tackar🙏🏼
Rebecca Bernhard

Kommentera här: