Lilljul som brunett🎅🏻

(null)
Näe igår tröttnade jag, nu gick det inte längre, jag har försökt men jag gillade det inte så igår bytte jag tillbax till brunett igen, det mer ljusa håret blev ju bara att det såg ännu tunnare ut och det kändes bedrövligt. 
Så nu gör jag ett sista försök med mörkare hår annars ryker skiten av. 
Fröna vill absolut inte att jag klipper/rakar av håret och det vill ju inte jag heller egentligen men om jag inte känner att det här blir bra nu så är det banne mig sista utvägen, jag blir helt knäpp av den ständiga stressen över håret. 

Och igår blev jag så ledsen och besviken när jag var på apoteket för att återigen ta ut den antihormonella sprutan som jag gör en gång i månaden, just nu betalar jag för mina receptbelagda läkemedel då jag är mitt i apotekets "rabatt trappa" som dom har innan man får frikort och som jag igår fick veta att dom ska höja efter årsskiftet. 
Alltså det blir bara dyrare och dyrare att vara sjuk😞
 
Men idag har det blivit dax för min och Beccas årliga lilljul, då blir det julfika, klappar, godis och mys med hundarna. 
Perfekt uppladdning inför söndag🎄☃️🎅🏻
//Bex 

Kommentera här: