Allt annat än lugnt.

(null)
Ja denna veckan kan man kalla allt annat än lugn, förutom spinning och träningar som alltid står på schemat så har det varit möten, både jag och Bobo har tagit spruta, jag den antihormonella och Bobo en något försenad 1års spruta/vaccin, han fick även väga sig och fick en genomgång av kropp och mun, och allt var alldeles perfekt, vägde som han skulle, fin i kroppen och ingen tandsten, full pott helt enkelt. 
Fröna har spelat matcher i både Motala, Linköping och Åby, 2 av dom med vinst och en förlust, och idag så avslutade jag hela veckan med att besöka sjukan och göra datortomografi, dessvärre samtidigt som Linnea hade match så den missade jag😏men det kommer fler.
Fast jag måste säga det att titta på frönas matcher är bland det roligaste och mest spännande som finns, jag bara älskar’t, och det är då samt när jag tränar eller går på promenad med Bobo som jag inte känner av min klåda, annars kliar det som satan och jag vet ju inte om det är på grund av mina mediciner eller om det är psoriasis som får det att klia så förbannat. 
//Bex 

Kommentera här: