Game day

(null)
Bästa sättet att spendera en fredagkväll på är väl ändå i en idrottshall och titta på när ungarna kör innebandymatch. 
Denna fredag var det Liam som körde match utanför Linköping mot Hjulsbro P07-09 och tro att Åby gjorde en så bra match som dom oxå vann trots åldersskillnad så det kunde inte bli en bättre kväll och början på helgen. 
Även idag söndag har vi tillbringat några timmar i Åby arena då båda fröna har spelat match, dessvärre blev det förlust i båda matcherna och mindre nöjda barn men det går över ganska snabbt. 

Sen har jag behandling i veckan som kommer och så får jag se om jag kan få några svar på mina prover jag tog på såren, det var ju ändå några veckor sen nu. 
Jag har även en sån jädra klåda på resten av kroppen, det är både armar, ben och mage och jag river verkligen sönder mig, vet inte vad det beror på men jag har ju haft klåda till och från men nu är det värre än nånsin och jag är lite rädd att det ska ha med medicinerna att göra för jag vill inte hålla på att byta mina mediciner nu när dessa har funkat så väldigt bra. 
Vet inte om jag ska ta upp det med sköterskan på tisdag eller om jag ska vänta på att få svar på proverna från läkaren😏
//Bex 

Kommentera här: