Bästa sysselsättningen.

(null)
Jag blir fortfarande så oerhört glad och stolt när jag får beröm efter jag haft ett spinningpass. 
I tisdags tog jag ett extrapass på grund av ledighet, det var både välkända och för mig några nya motionärer på passet, många glada var det iallafall då passet var fullt och när en av motionärerna kommer fram efter passet och säger att det var ett toppenpass och att musiken inte bara var bra utan även väldigt välkomponerat då blir man lite längre och otroligt nöjd vill jag lova. 
Så kul att ha hittat en sysselsättning som jag älskar och uppenbarligen även är ganska bra på men som oxå blir lite som rehabilitering för mig, det stärker min kropp, utsöndrar endorfiner som får mig att bli mindre stressad och ett bättre välmående. 
Det finns inget som får mig att slappna av så mycket som träningen.❤️

Då vi inte har vart iväg nåt på frönas sportlov så valde vi idag att åka till Stockholm och Mall of Scandinavia. 
Det blev en supertrevlig tripp med shopping, mat och glada ungar och inte mycket folk var det heller, helt perfekt för mig som inte gillar när det blir för trångt och stojigt och den bästa avslutningen på trippen blev ju ändå när vi åkte förbi assist innebandybutik, ungarna var i himmelriket och det blev lite shopping även där. 
//Bex 

Kommentera här: