Från sjukstuga till fettisdag

(null)
Ja då har vi haft en vecka med sjukstuga här hemma, den enda som klarat sig är Linnea. 
Det har varit feber, hosta och snuva så stämningen har varit på topp. 
Men nu är vi friska igen så då har vi spenderat större delen av helgen med att titta på innebandy, båda barnen har spelat, igår spelades det matcher i Svärtinge och idag har Liam även spelat i Rimforsa utanför Linköping. 
Vad vore livet utan innebandy😆

Nu hoppas jag att jag kan köra igång med min träning igen i veckan, både att ha mina pass och träna eget, jag missade ju temapasset jag skulle haft i fredags, Friskis norrköping fyller ju 40år och jag skulle kört ett rock’n’roll spinpass men blev ju sjuk😞
Får köra det ändå när tid finns nu när jag ändå lagt ner tid och gjort ett pass. 

I veckan som kommer så ska jag till Linköping och ta medicin igen, vi har årsstämman med HSB och det är både fettisdag och alla hjärtans dag som även är mamma/mormor Susannes födelsedag. 
Så det kan nog bli nån semla till fikat i veckan.
//Bex 

Kommentera här: