Lämnar över stafettpinnen.

(null)
Ja jag börjar oxå som många andra bli väldigt trött på denna snön som kommer i mängder, försvinner i blask och sen kommer igen.
Ligg kvar eller försvinn.
Men det går inte säga annat än att det är väldigt vackert när det är snötäckt, och det finns ju en i familjen som är överlycklig när det finns djup snö att hoppa och leka i. 

Igår hade vi årsstämman i våran HSB förening, och det vill säga att det oxå var det sista som jag gjorde som HSB-ledamot. 
Jag har valt att inte gå till omval och att istället ge min plats i styrelsen till någon annan ny och hungrig person. 
Jag har suttit i så många år nu, sen 2010 om jag inte minns fel, och jag har börjat ledsna lite så då känns det som att det bästa är att lämna över stafettpinnen. 
Men det är ändå en stor del av mitt liv som försvinner då det tagit en del tid att vara med i styrelsen, så nu är ju frågan vad jag ska göra med den tiden🙈
Men jag har ju Friskis och träningen. 
Jag, Renata och Tobbe som oxå avgick fick ett fint avtackande iallafall med blomster och presentkort. 
//Bex 

Kommentera här: