Början på det nya året.

(null)
Ja då är vi några dagar in på det nya året och själv satt jag på spinningcykeln redan den 1 januari med ett glatt gäng träningssugna motionärer i salen. 
Nyår firade vi i vanlig ordning med familjen Trygg, kvällen började hemma hos Trygg med varmrätten och avslutades hemma hos oss där det blev dessert det vill säga glass i stora lass. 
Tolvslaget firade jag och Becca inomhus med vovvarna men vi såg raketerna jättebra genom fönstret.

I veckan har jag även varit i Linköping och tagit årets första behandling, eller ja behandling är det väl inte längre då jag nu har börjat med att ta medicin i en spruta i låret, ont som fan gjorde det men lindrar det klådan så är det värt det. 

Idag blev det första skidåket för i år oxå, för mig och Linnea iallafall Liam har varit i yxbacken flera gånger den här veckan med kompisarna. 
Vi valde verkligen rätt dag för lite utförsåkning då det var kanonväder och inte jättemycket folk i backen. 

Och nu när det har kommit väldigt mycket snö så har vi en glad hund här hemma, Bobo älskar snön och trivs som fisken i vattnet, han hoppar, skuttar och trycker ner hela ansiktet i snön och plöjer fram, jag bara väntar på att han ska komma upp med en mus i munnen. 

Snart är lovet slut och vardagen återgår till det normala igen, sorgligt men ändå lite skönt. 
//Bex 

Kommentera här: