Det blir så påtagligt.

(null)
Det är i mina träningskläder som jag mår som bäst, inte för att känner mig snygg eller så men när jag är på min träning, det kan vara spinningen eller som idag ett styrkepass så känner jag mig så fri, det finns inga bekymmer överhuvudtaget och all stress bara rinner av mig, jag känner ingen klåda, skiter i håret (nästan) och brösten och så känner jag mig så stark, jag är så stolt över mig själv och blir så nöjd varje gång jag kan lägga på lite extra vikt. 
Från att verkligen ha varit på botten till att klara av det jag gör idag, det är fasiken värt att vara stolt över.❤️

Men i måndags möttes jag av den tråkiga nyheten att en av våra spinningledare gått bort just i cancer, hon var lite äldre än mig och fått tillbax cancer med spridning, och då känner man sig inte så kartig. 
Jag pratade med Anna som gav mig nyheten och blev lite ledsen för när det kommer så här nära då blir det ju så påtagligt. 
Tyvärr finns det inget annat att göra än att sörja men fortsätta vara stark, för inget får bryta ner mig. 

Ikväll blir det iallafall lite sent "födelsedagsfirande" av bästa Becca som blev ett år äldre i tisdags. 
Vi firar med med handboll på tv:n och riskakor att äta då popcorn en är slut men det är ju riskakor med smak av popcorn iallafall. 
Grattis grattis🎉🎂🍾
//Bex 

Kommentera här: