Svenska sommaren☀️

(null)
Ja nu när vädret har varit bra så har vi passat på att uppleva den svenska sommaren på bästa sätt (enligt mig) nämligen den svenska skärgården. 
Tidigare i veckan fick vi följa med Winnerfeldt ut med båten i Arkösund där grabbarna fiskade, vi åkte vattenskoter och ungarna åkte även ring bakom skotern. 
En supertrevlig och uppskattad dag med mycket roligheter och skratt. 

Igår var vi istället ute vid Ekön i Gryt, sol och bad blev det, väldigt uppfriskande då det inte var mer än 16-17 grader i vattnet, men jag älskar känslan i kroppen när man efter viss tvekan bara slänger sig ut i det kalla vattnet. 

Liam som inte för alls så länge sedan hade jätteproblem med att sova/somna, vi hade ju salvor, tyngdtäcke och jag var tvungen att alltid sitta i soffan, fick absolut inte gå och lägga mig, från detta till att han idag sover borta utan problem, han sov borta på hotell när han var i Uppsala och denna helg är han med en lagkamrat från innebandyn och hans familj ute vid deras landställe, det har vänt helt på väldigt kort tid och det är så himla skönt, både för honom och för mig/oss. 
//Bex 

Kommentera här: