Oron har lagt sig.

(null)
Ja då har en hel vecka gått och den har varit både upp och ner. 
I början av veckan så vaknade jag på mornarna och mådde skit helt enkelt, blev till och med så pass orolig att jag tänkte ringa min sköterska på onkologen och fråga när nästa röntgen är då jag hade ihållande huvudvärk, men då huvudvärken släppte när jag träna och blev mildare ju längre dagen gick så misstänkte jag istället att det var sviterna från influensan/förkylning som vi har haft som lika gärna kunnat vara corona. 
Och nu känner jag mig som vanligt igen så oron har lagt sig.

Förra helgen skulle pappa ha fyllt 69år så då var jag och faster Monica och la blommor och tände ljus på kyrkogården.

Denna helg har som vanligt varit full med innebandy eller fredagskvällen och lördagen bestod av matcher men idag söndag blev det en lång, solig och skön promenad med Bobo i Vrinneviskogen och så har vi fixat näst intill allt på Linneas nya garderob.
Så nu är det bara att gå in i en ny vecka med nya möjligheter och lite medicin förstås. 
//Bex 

Kommentera här: