Bye bye boobs!!

Ja då var snart dagen här, dagen då mina bröst ryker, någon gång under morgondagen kommer jag vakna upp i en sjukhussäng och vara två bröst fattigare, känns så jädrans skrämmande, jag har inte en aning om hur jag kommer reagera, det är ju väldigt svårt att försöka föreställa sig hur man kommer må efter operationen, men med tanke på att jag kommer få åka hem redan på fredag så borde man inte må allt för dåligt men det återstår att se. Nästan alla förberedelser är fixade nu iallafall, ska snart duscha med descutan, tagit sprutan, ätit sista måltiden, varit och lämnat fröna hos deras farmor och farfar, packat ner dom vadderade löstuttarna och en hoodtröja förstås. Nu vill jag bara att fredagen ska vara här och att allt är över så man slipper dessa svallande känslor och nerver som icke kan hållas i styr. Vill även passa på att tacka er alla för den otroliga uppmuntran ni gett mig/oss, har aldrig varit med om nåt liknande och ni ska veta att detta ger mig ännu mer styrka och kraft, det har även runnit en och annan tår nerför kinden när jag läst era kommentarer så väl här på bloggen som på Facebook och även privata meddelanden, blir så väldigt rörd över allt fint ni skriver och alla lyckönskningar, tyvärr så har jag säkert missat en massa kommentarer då jag inte kan se alla som har delat mina inlägg på just Facebook, men vill verkligen ge ett jätte tack till er alla. Men nu säger jag tack och godnatt så ses vi på andra sidan operationen//Bex

Kommentarer:

1 Pernilla:

❤️❤️❤️ Det här fixar du! Vi tänker på dig gumman! Kramar från mig och Joey

Svar: Tack snälla ni. Det gick ju bra men är en jädra berg&dalbana. Men det som inte tar livet av oss gör oss bara starkare;) kram
Bex

2 Kamilla:

Detta kommer vara lätt som en plätt för dig!
Du är ju super women!
Tänker på dig och sänder över massor styrke kramar!
💜Kamilla

3 Vickan:

Tänker på er vänner!!!

Önskar också de snabbt blir fredag... För er skull.

Allt kommer gå bra, men förstår din oro!

Du finns i våra tankar i morrn o vi önskar dig allt gott. Kram

4 Micaela:

Lycka till imorgon! Sänder en stor styrkekram! Tänker på dig! Kram Micaela

5 Madde:

Lycka till, du fixar det här! Tänker på dig! Kram

6 Moa:

Lycka till!!!
Jag håller alla tummar och tår för dig. Du klarar allt, detta är bara ett steg på vägen mot din framtid.
Tänker på dig!!!
Kram Moa

7 Catrine:

Lycka till idag Beccy! Tänker på dig! Styrkekramar i massor till dig!💞 Cattis

8 Sara:

Lycka till, sänder en styrkekram!

Kommentera här: