Oj vad fort de gick.

Jaha, då ska man opereras om två veckor då, det fick jag veta av min sköterska idag när jag var i Linköping för att få min behandling, blev lite lätt förvånad kan man säga, men hur omfattande operationen blir får jag då alltså veta imorgon när jag och Macke ska träffa kirurgerna. Usch, det kommer kännas så sjukt jobbigt att ta bort nåt som konstigt nog verkar betyda så mycket, och ändå så är det i stort sett bara en fettklump men dock en väldigt kvinnlig fettklump, men men det är ju nåt man klarar sig utan så det är väl inte så farligt, tycker själv att jag reagerar väldigt starkt på detta och är ganska förvånad, jag menar det är ju knappast det värsta som hänt, men nu kommer man på nåt sätt bli märkt, nu kommer det synas att man är sjuk, nu får man liksom den där cancerstämpeln på sig. Jaja, suck it up//Bex

Kommentarer:

1 Elin larsson:

Du grejar det här oxå,
De är inte så viktiga i längden, viktigast är o få ha dig kvar
Kram

Svar: Ja de e klart. Gulle dig syrran:)
Bex

Kommentera här: