Kunde gått bättre.

 
Helvete!!! Försäljningen av lägenheten går inte alls så enkelt och smidigt som jag hade förväntat mig. Har inte varit speciellt många och tittat, och dom som väl varit här är lite osäkra samtidigt som dom inte har nån brådska och gärna vill titta vidare lite. I dagsläget blir det nog inte ens nån budgivning, så det får bli att vänta lite och köra en vända till, precis vad jag behöver, jag har haft konstant huvudvärk i ca: 3 dagar nu, förmodligen för att jag är på helspänn och kan inte slappna av förens detta är över, konkandet på alla våra saker fram & tillbax och upp & ner från källaren gör ju säkert inte saken bättre. Jag tror fan att jag är väldigt nära ett sammanbrott snart. Usch, fy och blää. Nu är det iallafall långhelg för familjen Bernhard men då inget är planerat så tar vi dagarna lite som dom kommer, men nåt trevligt hoppas jag att vi ska kunna hitta på så man kan koppla bort all stress för ett tag//Bex 

Kommentera här: