Nytankad och klar.

Då har man varit i Linköping och tankat kroppen med lite medicin idag så här fredagen till ära. 
Och då det skelettstärkande droppet som jag nu tar var slut för tillfälle så fick jag ta det gamla hederliga pamidronatet istället som jag tagit så många gånger förr. 

Så nu tar vi helg för att sen redan på måndag åka tillbax till Linköping igen för att träffa läkare och kurator. 
Då blir det röntgensvar och "frågestund" med läkaren och sen även lite peptalk och pappersarbete med kuratorn. 
Lite nervigt är det allt inför måndagens besök.
Risken att man får höra nåt obehagligt finns ju alltid där, men vi håller tummarna för att allt ska se bra ut. 
Positivt tänkande har funkat bra hittills, och jag inbillar mig även att sånt ger effekt.
 
Men nu är det fredagsmys som gäller, //Bex 
 

Kommentera här: