Dagen jag aldrig trodde skulle komma

Alltså vilken kanon dag det har varit. 
Jag vaknade i och för sig med jordens huvudvärk imorse och tänkte att nu är hela den här söndagen förstörd, men så tog jag mig en huvudvärkstablett och allt bara vände. 
Jag har verkligen mått kanon hela dagen, så där som man önskar att man fick må alla dagar. 
Inget illamående, ingen värk, ingen yrsel och inget att "springa på toan innan det är försent" inte för att vara otrevlig men det är typ så man känner varenda dag annars. 
Just dessa problem har jag hoppat över att skriva så mycket om för att det är så otrevligt och även pinsamt, men jag skriver ju om allt annat tänkte jag så varför inte om detta oxå, det är ju ändå en del av mitt liv menar jag. 
Och än så länge har jag aldrig kommit försent till toan men jag förstår dessa äldre människor som inte varken kan eller orkar att hålla igen. 
Ibland räcker det nämligen med 2-3 toabesök om dagen men så ibland (tyvärr väldigt ofta) går det åt allt från 5-10 besök, och det är inte roligt alltså plus att man blir helt utmattad av det oxå, man mår ju näst intill som att man skulle vara magsjuk, och vi vet väl alla hur trött man blir av det. 
 
Men åter till att jag mått underbart bra idag. 
Jag känner mig verkligen supernöjd och Macke har till och med varit iväg och spelat bowling utan att jag kände att det har varit några problem. 
Tyvärr åkte han så tidigt att min huvudvärk inte hade hunnit släppa än, så han var ju dessvärre ovetande om att mitt välmående och humör var på topp. 
Men det var ju bara träningsmatch så ingen större skada skedd;) 
Så mer sådana här dagar tack;)
//Bex 
 

Kommentera här: