Kroppen beter sig allt konstigt ibland.

Igår kväll sitter jag i soffan och tittar på tv:n, barnen sover, Macke har lagt sig i sovrummet och tittar på tv.
Helt plötsligt ifrån ingenstans börjar ögonen kännas lite irriterade, dom börjar liksom tåra sig och jag börjar frysa.
Jag gick då till köket och tog tempen, och mycket riktigt så hade jag väl åkt på feber.
38,2 grader och då kände jag ingenting bara minuterna innan.
Jag valde att bara ta en tablett och hoppas på att febern skulle vara borta idag när jag vaknade.
Orka hålla på att ringa sköterskor sent på kvällen.

Imorse när jag vaknade var febern som bortblåst och jag mådde helt ok, gick med Linnea till skolan och åkte med Liam till dagis för att sen fortsätta till mataffären och storhandla.
Där började jag känna mig något trött, och när jag handlat färdigt och packat upp allting här hemma och hängt lite tvätt så satte jag mig en stund i solen på balkongen och slocknar, jag sov på balkongen i nästan en och en halv timme.
Snacka om att vara trött.
Jaja sånt händer ibland, huvudsaken är att febern är borta för jag har inte tid att bli sjuk nu.
Imorgon ska vi nämligen åka till Linköping och bli fotograferade av en professionell fotograf.
Becca vann ju en familjefotografering till oss, och det ska bli så himla roligt att få lite foton på hela familjen som man kan vara nöjd och stolt över.
Och sen har vi ju länge sagt att vi måste ta oss till en fotograf med tanke på våran situation, så fröna har några fina bilder att se tillbaka på.
Och att jag nu inte är flintskallig och kortisonsvullen skadar ju inte.
Det är självklart roligare att ha foton då man känner sig någorlunda normal iallafall.
Så imorgon blir det på med löspattarna och lite spackel bara så kör vi😂
Så ikväll hoppas vi på att jag får vara feberfri, jag vill absolut inte åka på nåt skit nu.
//Bex

Kommentera här: