Näe då blev det mössa hädanefter.

Satans j@vla skit!!!!!
Det är den kortfattade varianten av ramsan som flög ur min mun när jag tittade mig i spegeln efter jag kom ur duschen och sköljt ur den blondering som jag lite tidigare hade släng i håret.
Alltså med tanke på att mitt hår var ganska mörkt innan så trodde ju jag att det bara skulle ljusas upp lite, men så fel jag hade, det blev ju jääääätte ljust och även gult på sina ställen😩
Att jag aldrig lär mig, det är ju inte första gången som det går åt pipan när jag försöker ge mig på att fixa till en frisyr.
Ja men det är väl tur att det är mössäsong helt enkelt.
Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag vill inte lägga i nån mörkare färg då jag inte tycker att frisyren gör sig i mörkt hår, ja det skulle väl vara svart då kanske men då blir man istället så blek i ansiktet.
Så jag vet verkligen inte vad jag ska göra nu, så jag drar på mig mössan så länge.
Som om jag inte var missnöjd redan innan.
Kändes bra när jag gick ifrån frisören men två-tre veckor senare då färgen börjat blekna och håret vuxit ut så kände jag mig inte lika nöjd längre.

Jaja mössa passar väl till kläderna som jag drar på mig, antingen är det myskläder och då funkar ju mössa eller så är det lite rockigt och vad är väl inte snyggare än en svart mössa på huvudet då?!
//Bex

Kommentarer:

1 Anonym:

Ebba tipsar om fudge silver schampo😉 Kram Eva i blacka

Svar: Ah kanon, jag var och prata med en tjej på kiks idag och jag köpte en ny färg som hon rekommenderade, den skulle dämpa det gula.
Kram.
Bex

Kommentera här: