Då var trallen på plats.

Då har det blivit helg och febern håller i sig och kommer smygandes på kvällarna.
Jag ringde onkologen igår för att bara höra mig för, och där sa dom att jag ska fortsätta med febernedsättande innan jag går och lägger mig om febern kommer tillbaka på kvällarna men om den blir ihållande så jag även har feber på morgonen/dagen så måste jag ringa tillbaka.
Det är ju cellgifterna som gör att jag blir febrig och trött, men om febern hålla i sig hela tiden och inte skulle gå över så är risken stor att mina värden är för låga och jag har då väldigt dåligt immunförsvar och riskerar att bli väldigt dålig, så det gäller ju att lära sig när den risken kommer, men den mest riskfyllda perioden brukar komma ca: en vecka efter behandlingen.

Jaja nog om det, idag är det lördag och Linnea har haft simskola, Macke har bowlat och i förmiddags var mackes kusin Stoffe hemma hos oss och la trall på våran balkong, tillsammans med Macke då ska jag väl tillägga😉
Så nu äntligen är den gröna gamla snuskiga mattan borta från våran balkong och där ligger nu istället ett fräscht golv av plank.
Mycket snyggare och mycket fräschare.
Det är tur att det finns både det ena och det andra i den här släkten, det är byggarbetare, takläggare, målare och elektriker.
Det blir liksom lite billigare så, tjänster och gentjänster😉

Nu ska vi göra något som inte händer allt för ofta, vi ska nämligen kolla på Loket och Oldsberg med flera och hoppas på att vi vinner oss en liten hacka, högst troligt😂
//Bex

Kommentera här: