Nu är det helg.

Äntligen fredag och Macke har en spelledig helg, och tur är väl det för nu har ju dagis och skola varit stängt i två dagar och fröna har alltså varit hemma med mig torsdag och fredag.
Och som jag sagt förut så är mina/våra barn väldigt aktiva och det ska gärna hända saker hela tiden, så vi har varit runt och flängt om dagarna, fixat överdragsbyxor till Linnea, handlat, varit i leksaksbutiker, käkat lunch, ja vart har vi inte varit.
Ja förutom busfabriken och badhuset och liknande som kostar en massa pengar förstås.

Så nu så här på fredagskvällen känner jag mig helt utmattad, jag blir så trött så jag känner mig febrig och blir fruktansvärt lättirriterad och vill bara att klockan ska gå fortare så att fröna somnar, taskigt men sant.

Men imorgon får jag nog nya krafter igen och då är det även dax för terminstarten av Linneas simskola, så då får ju åtminstone hon göra av med lite av all energin i bassängen.
//Bex

Kommentera här: