Inte bra för hjärtat.

Ja då var man igång med vardagen igen då, men jag kan väl inte påstå att det blev nån jättekrävande dag då jag tillbringade flera timmar av den tillsammans med Eva, en av arbetskamraterna som jag lärde känna när jag arbetsträna på Nelins konditori och då vi inte träffas allt för ofta nu för tiden så har man ganska mycket att ta igen när man väl ses och det tar ju sin tid. 
Men trots att jag inte hade fullt upp idag så glömde jag väl ändå att ringa och beställa tid till att ta sprutan i veckan så nu måste jag verkligen ringa vårdcentralen imorgon bitti så jag får tid senast torsdag helst. 
Som sagt jag är ju hopplös. 

Sen fick jag kallelse till magnetröntgen på huvudet idag oxå så nu är man verkligen igång, först spruta sen behandling och till sist röntgen. 

Nu sitter jag även och kollar på finalmatch nr:2 mellan HV71 och Brynäs och det är väl inte det bästa för mitt hjärta😱
Jaja jag ska väl snart gå och göra en kontroll på mitt hjärtat ändå så om det skulle stannat får dom väl sätta igång det igen😉
//Bex 

Kommentera här: