Måtte detta gå vägen nu.

Då har vi idag kört inskolning nr: 2 med Liam då, inte det optimala för mig så här dagen efter medicin eftersom att jag känner mig lite påverkad av cellgifterna ändå, det är ju inte så att jag mår jättedåligt men när man är trött, tung i huvudet och inte har nån ork eller lust till nånting egentligen så är en folkmassa av ett 20-30tal ungar inte det mest avslappnande som finns. 
Jaja, nu är det bara en inskolning kvar sen är det över. 
På eftermiddagen följde jag och Linnea med svägerskan och kusinen ut till stallet som vanligt på torsdagar och efter det så följde vi även med dom hem och åt lite tacos. 
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här hos Becca med hjärtat i halsgropen och hoppas innerligt på att vårt lag vinner den här matchen så att det blir en sista match på lördag som HV71 självklart vinner😉
//Bex

Kommentera här: