Från solsken till flopp.


Igår fick vi oss en riktigt underbar sommardag med solsken, en lätt sommarbris och värme i luften, just sådana dagar har det varit ont om i sommar. 
Det blev dock inget besök till Varamon men en heldag vid vattnet blev det ändå och barna var väldigt nöjda, jag kan väll inte säga att jag var så jätteledsen jag heller. 
Sol, bad och glada barn, då är jag oxå nöjd, visserligen utmattad men nöjd. 
Många blev vi oxå med barn i alla åldrar och av båda könen så det var full rulle vill jag lova. 
Men så himla mysigt när alla kan leka med alla oavsett ålder. 

Idag var ju det fina vädret som ett minne blott, så vi tänkte att vi åker över och spenderar lite tid på Cloetta i ljungsbro och samtidigt handlar lite lördagsgodis, en mysig liten familjetripp tänkte vi.
Men det var ju inte alls vad vi tänkt oss, jag trodde att det skulle vara lite fabrikskänsla där man kunde se när dom tillverkar godiset genom nåt fönster eller liknande, men icke, det var bara en vanlig butik med mängder av godis och erbjudanden, det tog oss ca:10 minuter att gå igenom butiken och välja det vi ville ha. 
Kunde lika gärna gått ner till Ica affären och köpt lördagsgodis istället. 
En liten flopp kan man säga. 
Men nu vet vi det. 
//Bex 

Så här tyckte mina barn om dagens tripp till Linköping. (Inget sätt som Liam normalt får uttrycka sig på)

Kommentera här: